جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 10 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۹:۴۰:۵۹

تعرفه‌های بندری در سال آینده تعدیل می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: معاون امور بندری و مناطق ويژه سازمان بنادر و دریانوردی گفت: قطعا تعرفه‌های بندری در سال 94 تعدیل می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل  و به نقل از سایت خبری مانا، علی جهاندیده گفت: رویکرد سازمان بنادر و دریانوردی برای تعرفه‌های بندری در سال 94 رقابتی و منعطف خواهد شد. وی یادآور شد: ما به این سمت حرکت می‌کنیم تا بهره‌وری را در بنادر بالا ببریم و خطوط بیشتری را جذب کنیم و با هاب شدن بنادر جایگاه ویژه‌ای را در منطقه کسب کنیم. وی در ادامه افزود: سازمان بنادر و دریانوردی را نه بنگاه و متصدی محض بلکه یک سازمان رهبر در حوزه حمل و نقل دریایی می‌دانیم. وی با بیان اینکه سازمان، راهبری حمل و نقل دریایی را جز برنامه‌های اصلی خود قرار داده تصریح کرد: ازسوی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی هم بر رقابتی شدن و منعطف کردن تعرفه‌ها تاکید شده است.


وی در پاسخ به این سوال که آیا تعرفه‌ها در آینده کاهش پیدا می‌کند یا خیر گفت: نمی‌گویم تعرفه‌ها را کاهش یا افزایش می‌دهیم بلکه تعرفه‌ها را با نگاه اقتصاد ملی و اقتصاد دریا و بندر رقابتی می‌کنیم. معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به این سوال که آیا تصدیق می‌کنید که تعرفه‌های ما نسبت به کشورهای منطقه رقابتی نبوده است گفت: هر کشور در زمان‌های خاص شرایط خود را دارد کشور ما هم در شرایط ویژه‌ا ی بوده است بنابراین نمی‌توان یک کشور را با کشور دیگر مقایسه کرد اما قطعا ما تعرفه‌ها را تعدیل می‌کنیم. وی گفت: انتظار من از بخش‌های مختلف و ذینفع این است که سازمان بنادر و دریانوردی را کمک کنند تا بتوانیم با یک رویکرد دریا محور به موضوع نگاه کنیم و با در نظر گرفتن اقتصاد ملی و منافع ملی مشکلات را به حداقل رسانده و بهره‌وری بنادر را ارتقا بخشیم. جهاندیده در پایان با بیان اینکه قطعا در سال 94 پیچیدگی‌های تعرفه‌ها به‌ حداقل خواهد رسید اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با از بین بردن پیچیدگی‌ها موضوعات را خیلی شفاف بیان کنیم و قطعا صفحات کتابچه تعرفه‌ها کاهش و بندهای آن شفاف‌تر خواهد شد.



  کد خبر : 459
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :